ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  •    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ SPORTYS .

Μεγάλο μας όπλο είναι η εμπειρία μας , δοκιμασμένη από το 2009 , καθώς και οι αυτοματοποιημένες και εύκολες διαδικασίες που έχουμε για την εξυπηρέτηση του πελάτη .  Θα μας βρείτε πάντα τηλεφωνικά για να απαντήσουμε στις  ερωτήσεις ή να λύσουμε το πρόβλημά σας . Απαντάμε σε κάθε email ( αρκεί να παραδοθεί σε εμάς ) και προσπαθούμε να βρίσκουμε λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα σας . Δύναμή μας είναι το σταθερό προσωπικό ( ο καθένας με εμπειρία μεγαλύτερη από 5 χρόνια )  το οποίο έχουμε και γνωρίζει πολύ καλά όλες τις διαδικασίες και μπορεί να δώσει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα . Είναι χαρακτηριστικές οι αξιολογήσεις πελατών που μπορείτε να δείτε εδώ .

Επίσης μεγάλο μας πλεονέκτημα είναι οι πολύ καλές μας τιμές στα περισσότερα προϊόντα .

  •      ΠΟΥ  ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ;

Όλα μας τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα στις αποθήκες μας και αποστέλλονται άμεσα . Αυτό μας κάνει να ξεχωρίζουμε στην ταχύτητα και την εξυπηρέτηση .

 

  •     ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ;

Ναι . Μπορείτε να κάνετε αλλαγή σε οποιοδήποτε προϊόν εύκολα και γρήγορα . Μπορείτε να μας γνωστοποιήσετε τηλεφωνικά (2108066600 )  , μέσω email (info@sportys.gr),  viber (6987291109) ή μέσω της ειδικής φόρμας  το νέο προϊόν που θέλετε να λάβετε και τι θέλετε να επιστρέψετε . Εμείς θα σας στείλουμε άμεσα το νέον προϊόν, χωρίς να χρειαστεί να στείλετε το παλιό , και ο κούριερ που θα σας φέρει τη νέα σας αποστολή θα σας ζητήσει το προς επιστροφή προϊόν . Μπορείτε να επιλέξετε ακριβότερο ή φθηνότερο προϊόν πληρώνοντας τη διαφορά ή παίρνοντας πίσω χρήματα .

  • ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ Η ΑΛΛΑΓΗ;

Η αλλαγή έχει κόστος 4,90€ χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε κάτι επιπλέον . Εάν δεν είστε σίγουροι για το μέγεθος και το σχέδιο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία μας ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ 1 € η οποία πρέπει να μπει στην αρχική σας παραγγελία.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ .

  •   ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ;

Βεβαίως . Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων με μόνη χρέωση τα μεταφορικά της επιστροφής και της αποστολής  . Για περισσότερες πληροφορίες και περιπτώσεις δείτε εδώ . Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή γίνεται στο μέσο με το οποίο κάνατε την αρχική σας πληρωμή , ενώ εάν πληρώσατε με αντικαταβολή η επιστροφή θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε .

  •   ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΑΒΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ;

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσα σε 3-7 εργάσιμες μέρες από την παραλαβή του προϊόντος από εμάς . Τα δέματα ανοίγονται μαζικά από το αρμόδιο τμήμα και επίσης οι καταβολές γίνονται μαζικά από το λογιστήριο μας . όταν κατατεθούν τα χρήματα θα λάβετε ενημερωτικό SMS .

 

 

  •    ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ ;

Η παραγγελία σας  θα αποσταλεί την ίδια μέρα εάν η παραγγελία γίνει έως τις 12:00 ή την επόμενη μέρα εάν γίνει αργότερα . Συνήθως η παράδοση γίνεται την επόμενη μέρα από την αποστολή σε Αττική και Κρήτη και σε δύο μέρες στους υπόλοιπους προορισμούς . Πάντα βέβαια μπορεί να υπάρξει επιπλέον καθυστέρηση ανάλογα με το πώς δραστηριοποιείται το κατάστημα της κούριερ που σας εξυπηρετεί . Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι μεγαλύτερος σε δυσπρόσιτες περιοχές

 

  • ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ;

Σε παραγγελίες πάνω από 50 € το κόστος αποστολής και αντικαταβολής  είναι δωρεάν ενώ σε παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € ενώ η αντικαταβολή  1 €.

 

  • ·         ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΚΟΥΡΙΕΡ ;

Μπορείτε να επιλέξετε με ποια εταιρεία ταχυμεταφορών θα αποσταλεί το δέμα σας  μεταξύ των ACS, Γενική Ταχυδρομική και Ταχυμεταφορές Ελτά. Υπάρχει η δυνατότητα να μην επιλέξετε και να κρίνουμε εμείς από τα στατιστικά μας ποια δραστηριοποιείται καλύτερα στην περιοχή σας . Τις επιλογές αυτές μπορείτε να τις βρείτε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ή να την γνωστοποιήσετε τηλεφωνικά σε εκπρόσωπο μας .

 

  •  ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ;

Δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από κατάστημα Αθήνας. Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε από την μεταφορική ΤΑΟ (Πύργου 28 Μοσχάτο ) Την επιλογή αυτή θα τη βρείτε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

 

  •   ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΕΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από τις αποθήκες μας στην Κρήτη .

  •  ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ;

Όχι . Όλες οι παραγγελίες φτάνουν στα κεντρικά των εταιρειών την επόμενη μέρα από την αποστολής τους και στη συνέχεια προωθούνται στους προορισμούς άμεσα .  Αυτό σημαίνει ότι θα βρίσκονται τη δεύτερη μέρα από την αποστολή τους σε επαρχιακούς προορισμούς .

 

  • ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παράδοση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά (2108066600 )  , μέσω email (info@sportys.gr),  viber (6987291109) έτσι ώστε να μεριμνήσουμε για την παράδοσή του . Βεβαια, το ειδικό τμήμα που διαθέτουμε παρακολουθεί καθημερινά τα δέματα τα οποία δεν έχουν παραδοθεί και επεμβαίνει ενημερώνοντας τα καταστήματα των ταχυμεταφορών .