ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ SPORTYS .
Μεγάλο μας όπλο είναι η εμπειρία μας , δοκιμασμένη από το 2009 , καθώς και οι αυτοματοποιημένες και εύκολες διαδικασίες που έχουμε για την εξυπηρέτηση του πελάτη . Θα μας βρείτε πάντα τηλεφωνικά για να απαντήσουμε στις ερωτήσεις ή να λύσουμε το πρόβλημά σας . Απαντάμε σε κάθε email ( αρκεί να παραδοθεί σε εμάς ) και προσπαθούμε να βρίσκουμε λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα σας . Δύναμή μας είναι το σταθερό προσωπικό ( ο καθένας με εμπειρία μεγαλύτερη από 5 χρόνια ) το οποίο έχουμε και γνωρίζει πολύ καλά όλες τις διαδικασίες και μπορεί να δώσει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα . Είναι χαρακτηριστικές οι αξιολογήσεις πελατών που μπορείτε να δείτε εδώ .
Επίσης μεγάλο μας πλεονέκτημα είναι οι πολύ καλές μας τιμές στα περισσότερα προϊόντα .
- ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ;
Όλα μας τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα στις αποθήκες μας και αποστέλλονται άμεσα . Αυτό μας κάνει να ξεχωρίζουμε στην ταχύτητα και την εξυπηρέτηση .
- ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ;
Ναι . Μπορείτε να κάνετε αλλαγή σε οποιοδήποτε προϊόν εύκολα και γρήγορα . Μπορείτε να μας γνωστοποιήσετε τηλεφωνικά (2108066600 ) , μέσω email (info@sportys.gr), viber (6987291109) ή μέσω της ειδικής φόρμας το νέο προϊόν που θέλετε να λάβετε και τι θέλετε να επιστρέψετε . Εμείς θα σας στείλουμε άμεσα το νέον προϊόν, χωρίς να χρειαστεί να στείλετε το παλιό , και ο κούριερ που θα σας φέρει τη νέα σας αποστολή θα σας ζητήσει το προς επιστροφή προϊόν . Μπορείτε να επιλέξετε ακριβότερο ή φθηνότερο προϊόν πληρώνοντας τη διαφορά ή παίρνοντας πίσω χρήματα .
- ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ Η ΑΛΛΑΓΗ;
Η αλλαγή έχει κόστος 4,90€ χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε κάτι επιπλέον . Εάν δεν είστε σίγουροι για το μέγεθος και το σχέδιο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία μας ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ 1 € η οποία πρέπει να μπει στην αρχική σας παραγγελία.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ .
- ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ;
Βεβαίως . Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων με μόνη χρέωση τα μεταφορικά της επιστροφής και της αποστολής . Για περισσότερες πληροφορίες και περιπτώσεις δείτε εδώ . Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή γίνεται στο μέσο με το οποίο κάνατε την αρχική σας πληρωμή , ενώ εάν πληρώσατε με αντικαταβολή η επιστροφή θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε .
- ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΑΒΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ;
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσα σε 3-7 εργάσιμες μέρες από την παραλαβή του προϊόντος από εμάς . Τα δέματα ανοίγονται μαζικά από το αρμόδιο τμήμα και επίσης οι καταβολές γίνονται μαζικά από το λογιστήριο μας . όταν κατατεθούν τα χρήματα θα λάβετε ενημερωτικό SMS .
- ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ ;
Η παραγγελία σας θα αποσταλεί την ίδια μέρα εάν η παραγγελία γίνει έως τις 12:00 ή την επόμενη μέρα εάν γίνει αργότερα . Συνήθως η παράδοση γίνεται την επόμενη μέρα από την αποστολή σε Αττική και Κρήτη και σε δύο μέρες στους υπόλοιπους προορισμούς . Πάντα βέβαια μπορεί να υπάρξει επιπλέον καθυστέρηση ανάλογα με το πώς δραστηριοποιείται το κατάστημα της κούριερ που σας εξυπηρετεί . Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι μεγαλύτερος σε δυσπρόσιτες περιοχές
- ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ;
Σε παραγγελίες πάνω από 50 € το κόστος αποστολής και αντικαταβολής είναι δωρεάν ενώ σε παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € ενώ η αντικαταβολή 1 €.
- · ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΚΟΥΡΙΕΡ ;
Μπορείτε να επιλέξετε με ποια εταιρεία ταχυμεταφορών θα αποσταλεί το δέμα σας μεταξύ των ACS, Γενική Ταχυδρομική και Ταχυμεταφορές Ελτά. Υπάρχει η δυνατότητα να μην επιλέξετε και να κρίνουμε εμείς από τα στατιστικά μας ποια δραστηριοποιείται καλύτερα στην περιοχή σας . Τις επιλογές αυτές μπορείτε να τις βρείτε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ή να την γνωστοποιήσετε τηλεφωνικά σε εκπρόσωπο μας .
- ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ;
Δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από κατάστημα Αθήνας. Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε από την μεταφορική ΤΑΟ (Πύργου 28 Μοσχάτο ) Την επιλογή αυτή θα τη βρείτε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
- ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΕΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται από τις αποθήκες μας στην Κρήτη .
- ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ;
Όχι . Όλες οι παραγγελίες φτάνουν στα κεντρικά των εταιρειών την επόμενη μέρα από την αποστολής τους και στη συνέχεια προωθούνται στους προορισμούς άμεσα . Αυτό σημαίνει ότι θα βρίσκονται τη δεύτερη μέρα από την αποστολή τους σε επαρχιακούς προορισμούς .
- ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παράδοση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά (2108066600 ) , μέσω email (info@sportys.gr), viber (6987291109) έτσι ώστε να μεριμνήσουμε για την παράδοσή του . Βεβαια, το ειδικό τμήμα που διαθέτουμε παρακολουθεί καθημερινά τα δέματα τα οποία δεν έχουν παραδοθεί και επεμβαίνει ενημερώνοντας τα καταστήματα των ταχυμεταφορών .